donderdag 8 februari 2018

In gesprek met D66

Afgelopen weekend ging D66 in heel Nederland in gesprek met inwoners. Ook onze afdeling deed aan deze actie mee. Een team van onze kandidaten was aanwezig op landgoed Duin en Bosch om met de bewoners daar te spreken over de gemeenteraadsverkiezing van 21 maart 2018 en te vragen naar punten van zorg bij de bewoners ten aanzien van de lokale politiek.
Het team van enthousiaste kandidaten was na afloop zeer positief gestemd. De meeste mensen waren uitermate goed op de hoogte van de aankomende verkiezingen en spraken hun intentie uit om te gaan stemmen. Veel werd de sociale woningbouwdiscussie genoemd, als onderwerp waar de lokale politiek van groot belang is. Dit onderwerp kon in veel gevallen in aanwezigheid van Wethouder Marcel Steeman goed worden besproken. Bewoners van de wijk waren over het algemeen erg positief over de actie en de mogelijkheid om direct in contact te komen met politici.
Op 17 en 24 februari zullen de D66 kandidaten wederom naar een wijk in de gemeente trekken om in gesprek te gaan. Ook in maart zullen de kandidaten veelvuldig op openbare gelegenheden zijn om in gesprek te gaan. Mocht u daar niet willen wachten, kunt u ook via sociale media of middels e-mail aan vraaghet@d66castricum.nl uw vraag stellen.
Foto: Marcel Steeman, Edgar Nijman, Jan Schipper, Marieke Wagenveld, Divera Borsboom

Richtingwijzers D66

De uitgangspunten van D66 zijn vastgelegd in vijf ‘Richtingwijzers’. Deze geven richting aan het denken en de ideevorming binnen de partij, maar hebben niet de status van dogmatische waarheden.