vrijdag 9 februari 2018

Praat mee tijdens de D66 Talk over Cultuur!

Zaterdag 17 februari organiseert D66 Castricum alweer de 3e D66 Talk in Wier&Ga op het Bakkerspleintje. Ditmaal wordt de lokale visie op Kunst en Cultuur besproken door beleidsbepalers van Castricumse Cultuurinstellingen.

D66 Castricum heeft 4 Castricumse cultuurmakers uitgenodigd hun visie op Lokaal cultuurbeleid te geven: Peter Brouwer van Toonbeeld, Anita Mooiweer van Geesterhage, Jan Kaldenbach van de Bibliotheek en René Bos van Muziekvereniging Emergo. Vanuit hun eigen kennis en betrokkenheid zullen zij de bezoekers informeren en inspireren met hun inzet voor kunst en cultuur in Castricum.

Na de inleiding samen met u in gesprek hoe wij allemaal kunnen deelnemen en hoe verenigingen en initiatieven goed gefaciliteerd blijven worden. De presentatie en leiding van de avond door Bregje van der Steeg. Uiteindelijk maakt een bloeiende culturele sector Castricum een nóg fijnere plek om te wonen. Cultuur als smaakmaker heeft een grote verbindende waarde. Mensen kiezen graag voor een bruisende gemeente waar veel leuks te doen is. Iedereen moet kunnen genieten van de verbinding en verwondering die cultuur met zich meebrengt. Ook buiten het seizoen zorgen verenigingen en initiatieven dat er veel te genieten is.

Wil je ook meepraten over de toekomst van cultuur in Castricum? Kom op 17 februari meepraten!

Waar:
Wierenga Eten & Drinken
Bakkerspleintje 26, 1901 EZ Castricum

Waneer:
Zaterdag 17 februari 2018
Aanvang 19.30
20:00 Opening door Marcel Steeman
20:45 Pauze met drankje en bitterbal
21:30 Paneldiscussie
22:00 Afsluiting

De D66 talks over Cultuur is de derde in een reeks D66 talks die D66 Castricum organiseert met bekende sprekers over actuele onderwerpen.